המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

לימודי ניהול הפרסום

הכשרה מקצועית לקראת כניסה לעולם הפרסום

התכנית ללימודי ניהול הפרסום בפקולטה למנהל עסקים

פרסום, מאז ומתמיד, היווה מקצוע מרתק, מאתגר ויצירתי. מקצוע הפרסומאי שהולך ומשתכלל בשנים האחרונות לצד צמיחה מתמדת בשוק הפרסום בישראל וגידול קבוע בכח האדם בענף, מחזקים את תפיסת מקצוע הפרסומאי כ"נחשב" וכעומד בחזית מאמצי השיווק של חברות רבות.

במרכז האקדמי למשפט ועסקים זיהו את המגמות הנ"ל, והחליטו להעניק לסטודנטים הלומדים למנהל עסקים, אפשרות ללמוד את מקצוע הפרסום, ברמה הגבוהה והמעמיקה ביותר בישראל, במסגרת לימודי תעודה במקביל ללימודי התואר הראשון. הנ"ל כדי לאפשר לבוגרי תואר ראשון ללמוד תכנים משלימים ולקבל הכשרה מקצועית חוץ אקדמית שנדרשת בשוק העבודה. במקביל, התוכנית תיפתח לסטודנטים מן החוץ שיהיו מעוניינים ללמוד לימודי תעודה במקביל ללימודי התואר הראשון שלהם.

התכנית החדשה ללימודי הפרסום, פותחה על ידי גדי חייט, פרסומאי ותיק מהענף  ובליווי יסמין מרחב, מנכ"ל ושותף בבאומן בר ריבנאי אקספרט -  אחד ממשרדי הפרסום המקצועיים בישראל.

עיקרי התכנית:

יתרונות התכנית:

   הרשמה לתוכנית:   

טיפול בסטודנטים מתעניינים מתוך המכללה
רותי פרחודניק בן בסט – הפקולטה למנע"ס: 03-6000803 rutie@clb.ac.il
קומה 5 חדר 520

טיפול במתעניינים חיצוניים
עדי דואנס, 03-6000800 שלוחה 107 מייל: adid@clb.ac.il
קומה 1 שיווק




פירוט הקורסים במסלול לימודי "ניהול הפרסום", במסגרת התואר הראשון 

מס' סידורי

הקורסים בסימסטר א' תשע"ו 2015-16

שעות אקדמיות

הקורסים בסימסטר ב'                     תשע"ו 2016

שעות אקדמיות

1

תקציבאות, ניהול לקוחות והפקה

2

אינטרקטיב  – שיטות וכלים, קריאייטיב וניתוח קמפיינים

3

2

תכנון אסטרטגי (פלנינג) ושיטות מחקר

2

קריאייטיב

2

 

סה"כ שעות אקדמיות:

4

סה"כ שעות אקדמיות:

5

 

מס' סידורי

הקורסים בסימסטר ק' תשע"ו 2016

שעות אקדמיות

סה"כ שעות לימוד:

 

1

מדיה – תכנון ורכישה

2

סימסטר א' – 52 שעות לימוד סימסטר ב' – 65 שעות לימוד סימסטר ק'– 78 שעות לימוד

 

2

תקשורת שיווקית 360 מעלות

2

סה"כ לשנת לימוד, 3 סימסטרים: 195 שעות לימוד

 

3

סדנת גמר – קמפיין פרסומי

2

 

 

 

סה"כ שעות אקדמיות:

6

 

 

 

המרצים בתכנית:

יסמין מרחב – מנכ"ל משותף של משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי אקספרט". בעלת נסיון עשיר של למעלה מ-30 שנה במשרדי פרסום בישראל. מרצה בכירה בתחומי התקשורת השיווקית באונ' הפתוחה, הקריה האקדמית אונו, מכללת ספיר, אוניברסיטת ת"א והמרכז האקדמי רופין.

 

 

 


 

פיני גורן - מנכ"ל בפועל של XNET, אתר הלייף סטייל של ידיעות אחרונות
וקודם לכן משנה למנכ"ל וואלה, סמנכ"ל רפיד פרסום חוצות והמנהל המסחרי של רשת המקומונים ידיעות תקשורת.
בעל נסיון של 30 שנה בתחומי המדיה השונים.

 

 

 

 

דני בירו – יועץ שיווקי ואסטרטג, מומחה לתקשורת שיווקית, פרסום ומיתוג. בעל נסיון של יותר מ-20 שנה בתפקיד ניהול ואסטרטגיה במשרדי פרסום בישראל. מרצה בכיר באקדמיה בתחום הפרסום והשיווק.

 

 

 

 

 

איתי צמיר - יועץ לחברות ומרצה בכיר לשיווק דיגיטלי באקדמיה. הקים ועמד בראש מחלקת האינטראקטיב של ערוץ 10 בין השנים 2007-2011. בעברו אסטרטג דיגיטלי במשרדי פרסום ומנהל שיווק.

 

 

 

 

 

גדי חייט – בעל חב' "איזמרגד תובנות שיווקיות" לייעוץ אסטרטגי, שיווק ותקשורת שיווקית. יוזם ומקים תכנית ללימודי ניהול הפרסום במרכז האקדמי רופין. בעל נסיון של 15 שנה בתפקידי ניהול לקוחות במשרדי פרסום. מרצה ב-7 השנים האחרונות בתחום הפרסום במכללות בארץ.

 

 

 


 

גיא טולדנו – מנכ"ל ובעלים של חברת המיתוג והפרסום קונספטיקה. בעל ניסיון של 20 שנה בתחום השיווק שימש בעבר כסמנכ"ל האסטרטגיה של פרסום באומן בר ריבנאי

 

 

 

 

 

בנוסף ישולבו הרצאות אורח רבות של בכירים ובעלי משרדים מהתעשייה.

פקולטה למנהל עסקים